Ocenění

Při udílení ocenění German Brand Award 2019 získal SCHUNK za svou kampaň „Open.“zlato.

Lídr v oblasti uchopovacích systémů a upínací techniky, firma SCHUNK, získala za svou kampaň „Open.“ od German Brand Award 2019 zlato v kategorii „Excellence in Brand Strategy and Creation | Brand Communication – Campaign“ (Dokonalost ve strategii a tvorbě značky I Komunikace značky – kampaň).

„Německý Oskar za úspěšné řízení značky podtrhuje působivým způsobem, že se strojírenským firmám vyplatí jít v marketingu novou cestou“, zdůraznil Henrik A. Schunk, vedení firmy, CEO, při příležitosti slavnostního předávání cen. Již spoluprací se světovým brankářem Jensem Lehmannem, jako vyslancem značky, uspěla celosvětově prosperující rodinná firma už v roce 2012. Značku SCHUNK se podařilo jedinečným způsobem během let emocionalizovat.

S kampaní „Open.“ SCHUNK úspěšně pokračuje ve své trvalé komunikaci v B2B marketingu. Kampaň znázorňuje otevřenost, která formuje SCHUNK na cestě k digitalizaci. Svět SCHUNKu je otevření všem systémům, rozhraním, robotům, strojům, datům a cloudům. S tímto nekompromisním otevřením vytváří společnost svým zákazníkům veškerou představitelnou svobodu při používání chytrých, na budoucnost orientovaných technologií a posiluje loajalitu zákazníků, stejně jako jádro značky „Superior Experience“. Kampaň využívá stejnoměrně všechny relevantní marketingové možnosti, od veletržního stánku přes tištěná média, digitální média až po venkovní reklamu. Celosvětově získalo poselství téměř tři čtvrtě milionů lidí.

Rada pro design byla založena roku 1953 na základě iniciativy německého spolkového sněmu za účelem posílení kompetence německého hospodářství v oblasti designu. Společně s institutem German Brand uděluje jednou ročně ocenění German Brand Award. Hodnotí se inovativní značky, konzistentní řízení značky a udržitelná komunikace značky. O ocenění rozhoduje nezávislá porota složená z odborníků z různých oborů.

Veletržní stánek

Úspěšný B2B marketing: Za kampaň „Open.“ získal SCHUNK při udílení ocenění German Brand Award 2019 zlato.

Média

Kampaň „Open.“ využívá SCHUNK soustavně ve všech komunikačních kanálech. Posiluje jádro značky a je vhodná pro potřeby zákazníků.

Získali jsme prestižní ocenění HERMES AWARD 2017

Letos jsme obdrželi jedno z nejvýznamnějších technologických ocenění - HERMES AWARD. Toto ocenění se uděluje každoročně na hannoverském festivalu nejlepším firmám ve svém oboru a v letošním ročníku ho předávala spolková ministryně školství Prof. Dr. Johana Wanka.

Naší firmě SCHUNK byla tato cena předána za kolaborativní chapadlo Co-act JL1. Tento produkt je jedinečný v tom, že stejně jako chytrý telefon kombinuje mnoho jednotlivých systémů, ze kterých vzniká inteligentní celek. Ten umožňuje intuitivní ovládání a komunikaci s uživatelem.

Oceněné uchopovací kolaborativní chapadlo SCHUNK CO-act JL1

více informací ZDE

Angela Merkel hostem našeho stánku SCHUNK na hannoverském veletrhu

V rámci zmiňovaného veletrhu náš stánek navštívila samotná německá kancléřka Angela Merkel a nechala si od Henrika A. Schunka představit chytré uchopovací modely, které umožňují bezprostřední spolupráci mezi člověkem a robotem (HRC).Tuto spolupráci si rovněž kancléřka vyzkoušela naživo.

  • Tuřanka 1222/115
  • Brno - Slatina
  • 627 00
  • mapa

Kontaktní osoby

Otevírací doba

  • Po 8:0016:30
  • Út 8:0016:30
  • St 8:0016:30
  • Čt 8:0016:30
  • 8:0016:30
  • Máme právě otevřeno

Napište nám

Povinná pole

Vyplněním formuláře souhlasím se zpracováním osobních údajů za účelem zodpovězení mého dotazu.